photo 1490396857_Socialmedia_icons_Facebook.png  photo 1490396879_Socialmedia_icons_Instagram.png  photo 1490396906_Socialmedia_icons_Google_Plus.png  photo 1490396928_Mail02.png

Πολυτελής χαρακτήρας περιποίησης... #Aromatherapy Associates




Τα εορταστικά βράδια έχουν χαρακτήρα, μυρωδιές και αίσθημα από φροντίδα. Περιποίηση, χάδια απαλότητας, λάμψη και ομορφιά. Έχουν μυρωδιές από αιθέρια έλαια και προϊόντα high end που μετατρέπουν την περιποίηση του σώματος και του προσώπου από καθημερινή ρουτίνα σε πολυτελή μέθεξη.

Ξέρεις πως αναζητώ πάντα τα καλύτερα και όταν τα ανακαλύπτω, θέλω να στα παρουσιάζω γιατί αξίζουν οπωσδήποτε μια θέση στο ντουλάπι του μπάνιου σου και στο μπουντουάρ σου. Kαι αυτό ακριβώς είναι της προϊόντα της Aromatherapy Associates : πολυτελή, αποτελεσματικά, πολύτιμα. Μοναδικά δυνατά ελιξίρια ομορφιάς που προσφέρουν απλόχερα τη θεραπευτική και περιποιητική δράση των φυσικών συστατικών και των αγνών μειγμάτων αιθέριων ελαίων. Με ΄΄δυναμική΄΄ πορεία 30 χρόνων στα μεγαλύτερα και πιο luxury spa του κόσμου και με πολλά βραβεία και διακρίσεις στοχεύουν στη σωματική και ψυχική ευεξία, τη λάμψη, την αρμονία και την ισορροπία του μυαλού, του σώματος και των αισθήσεων.


Ξέρεις πως η σωστή περιποίηση προσώπου για εμένα είναι αυτοσκοπός. Στο έχω πει πολλές φορές πως είναι επένδυση η θωράκιση και η προάσπιση του όμορφου δέρματος σου. Καθαριστικά προϊόντα, serums, κρέμες και μάσκες επιστρατεύονται για να αναδείξουν την επιδερμίδα των ονείρων μου, αυτή που θα είναι μόνιμα υγιής, φωτεινή και εξαιρετικά λαμπερή. Τελευταία έχω γίνει εμμονική με τις μάσκες νυκτός. Είναι μικρά θαύματα και χωρίς δεύτερη σκέψη ο δικός μου εθισμός σχεδόν τα περισσότερα βράδια της εβδομάδας. Μετά από συνθήκες που δεν ευνοούν και πολύ το δέρμα μου –ξενύχτι, άγχος, κούραση- και με αποτελέσματα φανερά –άτονη επιδερμίδα, κουρασμένη, αφυδατωμένη- χρησιμοποιώ με μανία μάσκες που όση ώρα εγώ κοιμάμαι λειτουργούν ως θεραπεία. Η Aromatherapy Associates ANTI-AGEING OVERNIGHT REPAIR MASK με σπάνια αντιγηραντικά αιθέρια έλαια τριαντάφυλλο, εκχυλίσματα σπόρων φράουλας, έλαια φύτρων ρυζιού βελτιώνει απόλυτα την όψη του δέρματος μου, φωτίζοντας την επιδερμίδα μου, συσφίγγοντας το δέρμα, ενυδατώνοντας, προλαμβάνοντας ρυτίδες και μειώνοντας τις όποιες λεπτές γραμμές. Επιπλέον το δέρμα θωρακίζεται και προστατεύεται από τις περιβαλλοντικές επιθέσεις. Τα αποτελέσματα είναι ορατά το επόμενο μόλις πρωί. Η λάμψη, η δροσιά, η ελαστικότητα του δέρματος είναι θεαματική γι΄αυτό και την βάζω χωρίς δεύτερη σκέψη στο top 10 των δικών μου αγαπημένων. Συνηθίζω να τη χρησιμοποιώ 2-3 φορές την εβδομάδα ενώ συχνά αν θέλω έξτρα θρέψη για το δέρμα μου τη συνδυάζω με μια σταγόνα από ένα πολύ καλό λάδι προσώπου. Εγώ την αφήνω να δρασει όλο το βράδυ αλλά αν εσύ δεν θες ακόμη και 2 ώρες είναι αρκετές για να κάνουν το θαύμα τους. 




Η άλλη μου εμμονή που ξέρεις επίσης είναι τα ξηρά λάδια. Λατρεύω την πολυχρηστικότητα τους και την απόλυτη θρέψη που προσφέρουν. Αγαπώ επίσης το φινετσάτο άρωμα τους και τον πολυτελή χαρακτήρα τους. Τελευταία εμμονή είναι το RENEWING ROSE BODY OIL. Όχι μόνο για το εκπληκτικά φίνο άρωμα τριαντάφυλλου που ούτως ή άλλως είναι αδυναμία μου αλλά κυρίως για τη μεταξένια απαλή επιδερμίδα που αφήνει πίσω του. Η ενυδάτωση εντυπωσιακή και σε βάθος ακόμη και για τις πιο ξηρές επιδερμίδες, η επιδερμίδα στα καλύτερα της, απόλυτα ελαστική και ομοιόμορφη. Τα μαγικά έλαια από τριαντάφυλλο, νερολί, γεράνι και νυχτολούλουδο ανανεώνουν απόλυτα την επιδερμίδα και διατηρούν τα επίπεδα υγρασίας της στο ζενίθ. Απορροφάται φυσικά άμεσα χωρίς να αφήνει ίχνος λιπαρότητας στην επιδερμίδα ενώ το άρωμα του είναι τόσο διακριτικά θηλυκό που δεν θα χορταίνεις να το μυρίζεις. 





Τα προϊόντα της Aromatherapy Associates αξίζουν σίγουρα την προσοχής σου. Όχι μόνο για τη φιλοσοφία, τα πολύτιμα συστατικά τους αλλά κυρίως γιατί κάνουν όλα όσα υπόσχονται. Οπότε, την επόμενη φορά που θα βρεθείς στο Attica ή θα περιπλανηθείς στο atticaselectivebrands.gr, ξέρεις που πρέπει να σταματήσεις. Θα βρεις σίγουρα το δικό σου μικρό θαύμα ανάλογα με τις ανάγκες σου. Αν στα προτείνω; Ναι. Για όλους τους λόγους που σου είπα πιο πάνω αλλά κυρίως για το αποτέλεσμα που θα δεις και θα σε εκπλήξει. 



Photo shooting : Αθηνά Πάνου